Често задавани въпроси

Имате въпрос?

Разгледайте въпросите, които получаваме най-често - там вероятно вече сме отговорили.
Основни въпроси

В случай че имаме налични бройки от модела и цвета, който сте избрали - брандирането и изпращането отнема не повече от 2 работни дни. Ако се налага да поръчваме дрехите, ще ви усведомим още по време на процеса на поръчване

Поради естеството на продуктите които предлагаме и факта, че са направени специално по изискванията на всеки клиент, с лого или надпис от клиента, не приемаме връщане на продуктите. За да избегнем нуждата от връщане предлагаме изработна на мостри, които можете обстойно да проверите и огледате преди да поръчате големи количества.

Ние се опитваме да предлагаме услуги както за големи, така и за малки клиенти защото смятаме че всеки заслужава възможността да изглежда добре пред своите клиенти. Поради тази причина, в случай че искате да направите малка поръчка ще ви предложим най-логичният и изгоден вариант за вашите нужди. При лазерно гравиране или DTG печат, нямаме минимални бройки. Такива има само при ситопечат и бродерия, като минималните бройки там са респективно 40 и 50.

За да можем да създадем възможно най-добрите продукти за вас, имаме нужда от лого във векторен формат като например .SVG .AI или .EPS. В случай че разполагате само с .JPG или .PNG предлагаме векторизация на вашето лого за минимална сума. (Цената за векторизация може да зависи от сложността на изображението. За по-елементарни изображения тя е 20лв.)

Стараем се да предлагаме брандиране на всякакъв вид работно облекло, но не само. Освен работно облекло предлагаме брандиране, щампиране и гравиране и на кърпи, чадъри, химикали, чаши и т.н. Свържете се с нас с вашата идея за да ви ориентираме какво можем да направим за вас.

Изработваме мостри за всеки клиенти изискал такава, когато става въпрос за лазерно гравиране, DTG печат или бродерия. При ситопечат не можем да предложим мостри, поради сложността на процеса на ситопечат. Всички поръчки над 200 бройки автоматично получават безплатна мостра. В случай че просто искате да изработим мостра, се заплаща минимална сума, която да покрие стойността на продукта, който ще бъде брандиран.

След като сме уточнили детайлите по вашите нужди и проект, изискваме минимален депозит от 20% преди започването на работа. Плащанията могат да бъдат направени по банков път или с карта директно през нашият сайт. Останалата сума изискваме при предаването на брандираните продукти.

Доставка

Предимно работим с Еконт и Спиди. Когато става въпрос за международни пратки обикновено работим с партньори от Интерлогистика

Възможно е, но само ако сте заплатили 20% депозит предварително при първоначалната поръчка.

Да, изпращаме и в събота, като допълнителни такси възникнали в следствие на желанието на клиента да изпратим поръчката извънредно са за негова сметка.

Не намерихте каквото търсите ?


© BrandBeam. 2021-2024. Всички права запазени